wtorek, 19 marca 2013

Strzelanie w grach

Jak spodobały się wam gry strzelanki zaproponowane w dwóch postach niżej ? Mam nadzieje,że się bardzo spodobały, bo dzisiaj postanowiłem pokazac wam 3 inne grupy gier strzelanek.  Jak już wspominałem gry strzelanki, to gry głównie przeznaczone dla facetów, i w tym poście tylko takie gry zaprezentuje.
  Gry snajper, to zestaw świetnych gier, gdzie gracze muszą zostać płatnymi zabójcami. Waszym zadaniem jest  z dużej odległości trafić w wybrana ofiare. Jednak gry snajper to także gry wojskowe,i wtedy jako snajper musisz strzelac w różne obiekty wojskowe.  Moim zdaniem,gry snajper,sa bardzo fajne, i sa znacznie lepsze, niż gry na pc o tej tematyce
  Bardzo fajne gry online o strzelaniu, to także gry smoki. Gry smoki, to gry, gdzie ty jako gracz musisz albo strzelac do smoków,albo ze smoka strzelać do budynków lub innych obiektów. Gry smoki, to takze dosyć ostre i krwawe strzelanki,a wiec kierowane głównie,są do chłopaków starszych. . Ja osobiście od czasu do czasu lubię sobie zagrac w gry smoki,ale znam oczywiście lepsze gry.
  Na zakończenie chciałbym wam przedstawić bardzo fajne gry, a sa nimi gry kowboje. Gry kowboje, to gry rodem z dzikiego zachodu. Waszym zadaniem po wcieleniu się w kowboja jest najczęściej polowanie na złoczyńców, ale takze możesz uczestniczyć w pojedynkach kowbojów. Gry  kowboje, to jedna najnudniejsze gry strzelanki, w jakie grałem. pokazuje wam te gry, bo wiem,ze sa osoby, które właśnie lubią takie gry jakgry kowboje , a ja mam prawo mieć inny gust , niż wy