środa, 19 stycznia 2011

Pływanie łodzią podwodną

Dość dawno już nic nie pisałem ,ale w końcu nastał czas aby opisać kilka nowych gier . Wczoraj zainteresowałem się kilkoma grami online w których zadaniem jest pływanie pod wodą . Nawet sobie nie zdawałem sprawy , że gry online o charakterze morskim mogą być aż tak wciągające . W szczególności przypadły mi jedna
Pierwsza gra jest to gra w której gracz staje się dowódcą łodzi podwodnej . Gdy jesteś na powierzchni możesz udoskonalać swoją łódź ,możesz kupić sobie lepszą itd . Gra online łódź podwodna jest to świetna gra online o trójwymiarowej grafice . Nie jest to żadna prosta gierka o których pisałem wcześniej , bo jest to rozbudowana gra w która gracz może grać długimi miesiącami . Co najważniejsze w tej grze online nikt ciebie nie może zniszczyć gdy jesteś na powierzchni , a walczysz dopiero po zanurzeniu . Gdy łódź się wynurzy możesz rozmawiać z innymi graczami , możesz zawierać rozejmy oraz możesz przystąpić do klanu . Myślę ,że jest to najlepsza gra związana z łodziami podwodnymi oraz z pływaniem pod wodą . Zagraj zanurz swoja łódź pod wodą i ruszaj do bitwy morskiej